Omsorg & nærvær
Hos os handler et tandlægebesøg om mere end selve behandlingen. Vi ønsker at skabe en tryg og behagelig atmosfære, hvor du føler dig velkommen fra første øjeblik og mødt med nærvær, omsorg og personlig service gennem hele dit besøg.
Vi er villige til at gå den ekstra distance for at du føler dig velkommen hos os. Det gælder lige fra smilet i venteværelset til opmærksom opfølgning efter behandlingen. Det er de færreste som springer i tandlægestolen med et ’Hurra!’ Vi ved det godt. Men vi er helt rigtige mennesker, der er stolte af vores arbejde, og vil dig og hinanden det bedste. Rigtig wellness bliver det muligvis aldrig, men vi kan komme langt derhenad, og vi lover at lægge os i selen mod det formål.